Afgelopen woensdag werd op de 20ste verdieping van het NH Utrecht de samenwerking met de bedrijven van het Beursplein e.o. en Utrecht Marketing getekend. De ambities van het Beursplein e.o. zijn duidelijk: het gebied zal zich komende jaren volop ontwikkelen tot een belangrijke en beeldbepalende plek in onze stad. Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing zegt: “dit is een bijzondere samenwerking. Beursplein ontwikkelt zich tot een levendige plek voor bewoners, bezoekers én bedrijven. En is daarmee een gewaardeerd en integraal onderdeel van onze stad. Dat is belangrijk om te delen”.

Pascal Spijkerman, die namens het Team Gebiedsmanagement Beursplein tekent, voegt daaraan toe: ‘De afgelopen twee jaar hebben we samen met ondernemers en vastgoedeigenaren goede stappen gezet: vanuit een gezamenlijke ambitie-agenda organiseren we activiteiten en events die het gebied sterker maken. Utrecht Marketing gaat ons helpen om al deze acties optimaal voor het voetlicht te brengen bij bezoekers, zowel in de stad als daarbuiten. Zodat het Beursplein zich nog meer ontwikkelt tot de ultieme nieuwe verblijfsplek van ons stadsie’.