Tijdens de vijfde editie van Espresso for the Mind heeft creatief ondernemer en één van de oprichters van The Avocado Show, Ron Simpson gesproken. Hij leeft voor het creëren van campagnes en concepten.

Hoe verover je de wereld met een idee?

Hij heeft een groot talent voor creativiteit, wat hem heel aantrekkelijk maakt voor bedrijven als Nike, SONY en Red Bull. Hij staat bekend om zijn sterke en simpele concepten die zichzelf uitleggen en creëert het liefst ervaringen en producten die je aan al je vrienden wilt laten zien. Een storyteller die je absoluut niet wilt missen.

Oprichter van The Avocado Show

Zijn laatste avontuur beleeft hij samen met vriend en compagnon Julien Zaal. The Avocado Show is ‘s werelds eerste avocado restaurant franchise en lifestyle merk, dat de coolste avocado items op aarde cureert en creëert. De aankondiging van het concept ging viral als een celebrity sextape, met meer dan 200 miljoen views en 200 duizend fans op social media. Inmiddels vind je The Avocado Show in allerlei toffe hoofdsteden door Europa, hebben ze een bestseller kookboek, een eigen lijn aan merchandise en zelfs hun eigen avocado fries.

Espresso for the Mind webinar Start je dag met een mentale boost

Deze webinar in de serie Espresso for the Mind is er speciaal voor alle mensen die werken rondom het Beursplein. We willen elkaar als Beurspleinburen graag inspireren en samen de dag starten met een mentale boost. Deze oppepper voor je brein – vol met interactie en handige tips & tricks – is er eentje die je niet wil missen.

 

 

Dit artikel geschreven door Everybody Likes Penguins, reclamebureau Utrecht